پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان - 8 اسلاید

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان - 8 اسلاید

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان - 8 اسلاید

20000 قیمت

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان - 8 اسلاید

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان - 8 اسلاید

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان

پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان

پول شما و زندگی شما

http://arteshha.sellfile.ir/

 

این فایل تایید کیفی شده و نیاز شما را درباره موضوع مورد نظر کاملا رفع می کند.

(ادامه) بازاریابی و روان شناسی
جنبش روان شناسی مثبت نگر بر سه موضوع کلی تاکید دارد:
1- تجاربی که مردم برای آنها ارزش قائل هستند مثل امید ، خوش بینی ، شادی
2- صفات فردی مثبت مثل ظرفیت عشق ، کار ، فعالیت ، قریحه و مهارتهای میان فردی .
3- ارزشهای مثبت گروهی و شهروندی مثل مسئولیت پذیری ، دلگرمی دادن و شکیبایی .
« بازار » به معنای دقیق کلمه جایی نیست که در آن تعارض رخ دهد بلکه برقراری تعامل میتواند
سازمان را به سمت اهداف بازاریابی سوق دهد. پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
« بازاریاب » تنها در پناه شناخت تیپ شخصیتی خود و تیپ شخصیتی دیگران است که می تواند
ارتباطی مطلوب با دیگران برقرار سازد . این ارتباط در جهت تعامل بیشتر و تعارض کمتر شکل
خواهد گرفت .  پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
تقسیم بندی تیپ های شخصیتی انسانها :
1- تیپ A و تیپ B (رهبر، مقلد)
2- تیپ برون گرا و تیپ درون گرا
3- تیپ نه گانه ( مدل Anagram )
تیپ های حرکتی:  پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
1- انسانهای عالی طلب و جدی هستند .
2- دوست دارند تمام کارها به نحو احسن انجام شود .
3- مسئولیت پذیر هستند .
4- سخت گیر هستند .
5- جدی در مدیریت و بدون تعارف .
6- کار برای آنها در درجه نخست قرار دارد .
7- صفت مشخصه آنها خشم است .
8- مناسب شغلهای پرچالش هستند .
9- تمایل به کسب و کارهای مستقل دارند .
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان « حرکتی » :
در مقابل تیپ های حرکتی ، بازاریاب باید همه چیز را آماده کند ، با چیرگی صحبت کند ،
از افراد یا مشتری اش انتقاد نکند . این نوع افراد تعریف مثبت و به جا را بسیار دوست دارند . این افراد چون جدی هستند در کنار آنها نباید از غم و اندوه حرف بزنند .
ناخود آگاه شناختی یا ضمیر ناخودآگاه به فرآیندهای ذهنی اشاره دارد که خارج از سطح آگاهی مصرف کنندگان صورت می گیرد و به همراه فرآیندهای خودآگاه ، تجربه آنها از جهان را بوجود می آورند .
پژوهشها نشان داده اند که بیش از 95 درصد تفکرات مصرف کنندگان در ضمیر ناخودآگاه شان رخ می دهد . یعنی در آمیزه ای از خاطرات ، احساسات ، افکار و سایر فرآیندهای شناختی که ما از آنها آگاه نیستیم یا نمی توانیم آنها را بیان کنیم .
به رغم آنکه مصرف کنندگان تصور می کنند رفتارشان در اختیار عقل آنهاست ، احساسات در تصمیم گیری صحیح و منطقی آنها ، نقش بسیار جدی دارد . فراتر از آنچه مصرف کنندگان تصور می کنند . به همین دلیل است به احساسات آشکار و پنهان مصرف کنندگان توجه جدی باید کرد در غیر اینصورت دچار تناقض های فراوان و لاینحل خواهند شد .

متن بالا تنها سه اسلاید از پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان است

برای دانلود کل پاورپوینت در ارتباط با تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان از لینک زیر استفاده کنید:


خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره